輸入元、製造元の都合で予告なく定価を変更、及び商品の仕様変更又は入手不可が発生する場合が
ございますので例え御注文になりましても予告なく「御注文を変更、又は在庫が無いので注文をお受け出来ない」とさせていただくことがありますことを予め御了承ください。
ハイトルク・軽量スターターモーターリダクションFordX/F(バーキン/ウェストフィールド可)・BDR(Dryサンプ)・Rover画像
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ハイトルク・軽量スターターモーターリダクションFordX/F(バーキン/ウェストフィールド可)・BDR(Dryサンプ)・Rover

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商品説明
High Output Starter Motors - 1.4kW 10 Teeth
3本フランジ10枚歯仕様
892910PGRの代替品です。
バーキン7、ウェストフィールド
Power 1.4kW
Starter Weight 3.15kg
10 teeth/28mm diameter pinion
3.5" (89mm) spigot diameter, 4.5" (114mm) bolt hole centre distance
Typical dimensions: L = 7.5" (190 mm)
                                H = 5" (127 mm)
                               W = 3.75" (95 mm)
LIGHTWEIGHT- HALF THE SIZE & WEIGHT OF ORIGINAL UNIT
GEAR REDUCTION
LOW CURRENT DRAW (PUTTING LESS STRAIN ON THE BATTERY) YET 200% MORE POWER
SUPPLIED WITH FITTING INSTRUCTIONS AND WIRING DIAGRAM
12 MONTHS WARRANTY
MANUFACTURED IN THE UK
This starter motor is 100% BRAND NEW and built to the highest standards to withstand all forms of Motorsports. It is based on a high power 1.4KW Denso high torque starter motor which is then modified to suit each application.
The ‘WOSP’ high torque starter is a brand new direct replacement to the original starter motor. It is based on a modern high torque gear reduction design which is pre-engaged, meaning it has a solenoid as part of the starter motor. It can be wired in two ways to suit either a modern ‘pre-engaged’ type wiring arrangement or alternatively can be run in conjunction with an original bulkhead mounted type solenoid in applications still running an inertia type starter.

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